REKLAMACJA TOWARU NIEZGODNEGO Z UMOWĄ
NR .......................
Oznaczenie sprzedawcy - pieczątka firmowa sprzedawcy
Sporządzono w dniu .................................. w........................................................................................................
(nazwa i adres placówki handlowej/usługowej)
.........................................................................................................................................................
Imię i nazwisko reklamującego
..............................................................................................................................
Adres ..........................................................................................................................................................
Data nabycia towaru........................................................................................................................................
Nazwa (oznaczenie) towaru
.....................................................................................................................................
Cena towaru............ ................................. przedłożony dowód zawarcia umowy - rachunek
..................................
Opis niezgodności towaru z umową
..........................................................................................................................
Kiedy niezgodność towaru z umową została stwierdzona
...............................................................................
Żądanie reklamującego:
- doprowadzenie towaru do zgodności z umową poprzez:
- nieodpłatną naprawę ٭
- wymianę na nowy ٭
- zwrot zapłaconej ceny ٭٭
- obniżenie zapłaconej ceny ٭٭
Uzgodniony termin załatwienia reklamacji
............................................................................................................
.................................................................
.....................................................................
( podpis reklamującego )
( podpis sprzedawcy )
Uwaga!
Zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176)
٭ wybór żądania należy do reklamującego
٭٭ tylko w przypadkach gdy :
- naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów,
- sprzedawca nie wymienił rzeczy na nową albo rzeczy nie naprawił w odpowiednim czasie,
- wymiana albo naprawa narażałaby reklamującego na znaczne niedogodności
|